Acest site utilizeaza cookies.

Acest site foloseste cookies pentru a colecta informatii statistice anonime ce ne ajuta sa imbunatatim performanta site-ului. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea utilizarii acestor cookies. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati "Mai multe informatii despre cookies".

 

5 ani garanție, fără costuri suplimentare pentru aparatele frigorifice

Campanie promoționala "5 ani garanție fără costuri suplimentare" pentru aparate frigorifice.

Campanie promoționala "5 ani garanție fără costuri suplimentare pentru aparate frigorifice", se desfașoara în perioada 15 aprilie - 31 octombrie 2017, în magazinele distribuitorilor care comercializează produse electrocasnice Bosch.

Înscrierea pe site pentru produsele achiziționate în perioada campaniei se poate face pana la data de 15 noiembrie 2017 inclusiv.

Înregistrează acum garanția extinsă
Derulare în jos

Puteți să înscrieți produsul online împreună cu datele personale* urmand linkul special din această pagină. Înscrierea pe site pentru produsele achiziționate în perioada campaniei se poate face până la data de 15 noiembrie 2017.

Numai astfel, veți fi înregistrat și veți putea primi garanția extinsă.

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numarul de telefon 021.203.97.48 sau email:service.romania@bshg.com.

Înregistrează garanție extinsă aparate frigorifice

În această promoție sunt eligibile** toate aparatele frigorifice marca Bosch: frigidere independente și frigidere încorporabile, combine frigorifice independente și combine frigorifice încorporabile, congelatoare, combine Side-by-Side, vitrine frigorifice pentru vinuri.

Către categoria de aparate frigorifce

* BSH Electrocasnice SRL este înregistrată la Autoritatea Națională de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal în baza notificarii numarul 4759. Vă sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001, privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora. BSH Electrocasnice se obligă ca datele personale sa nu fie difuzate către terți cu excepția operatorului de marketing direct al BSH Electrocasnice.

* * Pentru recunoașterea și acordarea garanției în cazul unei eventuale intervenții de service, clientul trebuie să facă dovada achiziției aparatului frigorific în perioada promoției (15 aprilie 2017 – 31 octombrie 2017), prin prezentarea bonului fiscal sau a facturii aferent(ă) produsului în cauza.

MyBosch

Înregistrează-te gratuit și bucură-te de o mulțime de avantaje!

Serviciile noastre

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

021.203.97.48

service.romania@bshg.com

De ce Bosch

Descoperă calitatea, perfecțiunea și fiabilitatea.

Găsește un distribuitor

Găsește distribuitori în apropiere!