Acest site utilizeaza cookies.

Acest site foloseste cookies pentru a colecta informatii statistice anonime ce ne ajuta sa imbunatatim performanta site-ului. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea utilizarii acestor cookies. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati "Mai multe informatii despre cookies".
X Inchide si continua navigarea> Politica de confidentialitate> Modifica setarile pentru cookies> Mai multe informatii despre cookies

Filosofia si Istoria Bosch

bosch

BOSCH: tehnica pentru o viata

"Prefer sa pierd bani, decit incredere", spunea Robert Bosch, fondatorul companiei ce ii poarta numele.

In cei 125 de ani de existenta, compania Bosch a ramas fidela crezului sau, acela de a crea calitate vietii.

Astfel Bosch reprezinta atat un sinonim al calitatii, cat mai ales al increderii clientilor, pe care marca si-a cistigat-o si, cel mai important, si-a pastrat-o in timp.

Numele Bosch inseamna incredere

"Prefer sa pierd bani, decit incredere”, spunea Robert Bosch, fondatorul companiei ce ii poarta numele, in urma cu peste 120 de ani. “Respectarea promisiunilor mele, increderea in valoarea produselor mele si cuvintul meu, au fost intotdeauna pentru mine, mai importante decit profitul pe termen scurt”.

Filozofia de afaceri Bosch s-a construit avind la baza dorinta permanenta de a oferi calitate, care la rindul ei sa genereze increderea clientilor.

Datorita implementarii consecvente a acestei filozofii, produsele ce poarta marca Bosch au reusit sa cistige increderea clientilor din toata lumea. Produsele electrocasnice Bosch sunt apreciate pentru pentru fiabilitatea lor si pentru inovatiile si solutiile practice pe care le ofera. Astfel Bosch nu reprezinta doar un sinonim al calitatii, ci mai ales al increderii clientilor, pe care marca si-a cistigat-o si – cel mai important – si-a pastrat-o in timp.



In cei peste 120 de ani de existenta, compania Bosch a ramas fidela crezului sau, acela de a crea calitate vietii. Permanent preocupata de a oferi produse care « imbogatesc » viata utilizatorilor, Bosch a devenit marca de referinta in Europa, la succesul sau contribuind nivelul ridicat de tehnologie al produselor sale, care vin in intampinarea consumatorilor oferindu-le facilitati spectaculoase si … cateva maini de ajutor in camin!



Puncte de reper in istoria companiei

1886     Robert Bosch deschide atelierul sau de "Mecanica de inalta precizie si inginerie electrica"

1898     Prima filiala externa Bosch se deschide in Marea Britanie

1921     Se lanseaza serviciul "Bosch service" dedicat clientilor

1927     Pompa pe injectie Bosch pentru motoare diesel intra in productie de masa

1933     Lansarea primului frigider pentru uz casnic

1950     Bosch lanseaza primul mixer electric

1956     Frigiderul cu numarul 1 milion paraseste linia de productie

1958     Se produce prima masina de spalat Bosch

1964     Se lanseaza prima masina de spalat vase

1981     Primul cuptor incorporabil cu autocuratare pirolitica

1984     Cuptorul compact cu functie de microunde integrata

1997     Plite cu senzor de gatire integrat

2002     Quantum Speed – gatire cu tehnologie bazata pe fibra optica

2005     Primul cuptor compact cu microunde si autocuratare pirolitica

2007     Loggixx 10: masini de spalat rufe cu capacitate de 10 kg

2008     Seria de combine frigorifice ColorGlass – Editia Aniversara 75 ani

 

 
Online Survey