Acest site utilizeaza cookies.

Acest site foloseste cookies pentru a colecta informatii statistice anonime ce ne ajuta sa imbunatatim performanta site-ului. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea utilizarii acestor cookies. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati "Mai multe informatii despre cookies".
X Inchide si continua navigarea> Politica de confidentialitate> Modifica setarile pentru cookies> Mai multe informatii despre cookies

5 ani garantie fara costuri suplimentare la aparate frigorifice

5 ani garantie pentru gama de aparate frigorifice bosch

Campanie promotionala "5 ani garantie fara costuri suplimentare" pentru aparate frigorifice.


Campania promotionala "5 ani garantie, fara costuri suplimentare pentru aparate frigorifice", se desfasoara in perioada 15 aprilie - 31 octombrie 2017, in magazinele distribuitorilor care comercializeaza produse electrocasnice Bosch.

Inscrierea pe site pentru produsele achizitionate in perioada campaniei se poate face pana la data de 15 noiembrie 2017 inclusiv.

Inregistreaza acum garantia extinsa
Sus

Puteti sa inscrieti produsul online impreuna cu datele personale* urmand linkul special din aceasta pagina. Inscrierea pe site pentru produsele achizitionate in perioada campaniei se poate face pana la data de 15 noiembrie 2017.
Numai astfel, veti fi inregistrat si veti putea primi garantia extinsa.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon 021.203.97.48 sau email:service.romania@bshg.com.



Inregistreaza online garantia 5 ani fara costuri suplimentare pentru aparate frigorifice
Regulamentul oficial al campaniei
Magazinele participante la campanie
Sus

* BSH Electrocasnice SRL este inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal in baza notificarii numarul 4759. Va sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea 677/2001, privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. BSH Electrocasnice se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct al BSH Electrocasnice.

* * Pentru recunoasterea si acordarea garantiei in cazul unei eventuale interventii de service, clientul trebuie sa faca dovada achizitiei aparatului frigorific in perioada promotiei (15 aprilie 2017 – 31 octombrie 2017), prin prezentarea bonului fiscal sau a facturii aferent(a) produsului in cauza. 

 
Online Survey