Acest site utilizeaza cookies.

Acest site foloseste cookies pentru a colecta informatii statistice anonime ce ne ajuta sa imbunatatim performanta site-ului. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea utilizarii acestor cookies. Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati "Mai multe informatii despre cookies".

 

Cana de sticlă a cafetierei s-a spart

Cana de sticlă a cafetierei s-a spart. Ce s-a mai întâmplat acum?

Vasul sau cana de sticlă a cafetierei tale se pot sparge, întrebarea este când anume se va întâmpla aceasta. S-a întâmplat în perioada de garanție de 24 de luni? Dacă răspunsul este afirmativ, în majoritatea cazurilor o vom înlocui. Cu condiția ca defecțiunea vasului sau a cănii de sticlă să fi fost cauzată de o problemă legată de material. În caz contrar, poți găsi o altă cană de sticlă cu ajutorul opțiunii de căutare de piese de schimb Bosch după codul E și numărul de produs.

Asistent de Service

Contactează

Disponibili pentru tine, prin telefon și e-mail.

Manuale de utilizare

Familiarizează-te cu aparatul tău electrocasnic. Cu ajutorul instrucțiunilor de utilizare.

Service Electrocasnice Bosch

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

Campanii și promoții

Aici găsești informații despre campaniile și promoțiile curente Bosch Electrocasnice.