Skip to content
Electrocasnice
Conectare / Înregistrare

Cana de sticlă a cafetierei s-a spart

Cana de sticlă a cafetierei s-a spart. Ce s-a mai întâmplat acum?

Vasul sau cana de sticlă a cafetierei tale se pot sparge, întrebarea este când anume se va întâmpla aceasta. S-a întâmplat în perioada de garanție de 24 de luni? Dacă răspunsul este afirmativ, în majoritatea cazurilor o vom înlocui. Cu condiția ca defecțiunea vasului sau a cănii de sticlă să fi fost cauzată de o problemă legată de material. În caz contrar, poți găsi o altă cană de sticlă cu ajutorul opțiunii de căutare de piese de schimb Bosch după codul E și numărul de produs.

Asistent de Service

Contactează

Disponibili pentru tine prin email și prin telefon la 021.203.97.48 (Lu-Vi: 08.00 – 20.00 ; S: 09:00-15:00).

Manuale de utilizare

Familiarizează-te cu aparatul tău electrocasnic. Cu ajutorul instrucțiunilor de utilizare.

Service Electrocasnice Bosch

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

Campanii și promoții

Aici găsești informații despre campaniile și promoțiile curente Bosch Electrocasnice.