Cafetiera s-a înfundat

Cafetiera s-a înfundat. Ce s-a mai întâmplat acum?

În cazul în care cafetiera ta s-a înfundat și din aceasta se scurge apă, ceva nu funcționează corespunzător și este necesară efectuarea unei reparații. Dacă aceasta se întâmplă în perioada de garanție de 24 de luni, Serviciul Electrocasnice Bosch va efectua reparația gratuit. După perioada de garanție, tariful fix perceput de noi pentru repararea cafetierelor este de <CMFixPrice>. În cazul în care cafetiera ta are design Solitaire, prețul fix pentru repararea acesteia este de <SMFixPrice>.

Adresa serviciului de asistență clienți pentru electrocasnice de mici dimensiuni:
<SmAppCusSerAddress>

Serviciul de reparaţii

Contactează

Disponibili pentru tine prin email și prin telefon la 021.203.97.48 (Lu-Vi: 08.00 – 20.00 ; S: 09:00-15:00).

Manuale de utilizare

Familiarizează-te cu aparatul tău electrocasnic. Cu ajutorul instrucțiunilor de utilizare.

Service Electrocasnice Bosch

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

Campanii și promoții

Aici găsești informații despre campaniile și promoțiile curente Bosch Electrocasnice.