Acest site utilizeaza cookies.

Acest site folosește cookies și tehnologii similare pentru a asigura funcționalitatea și navigarea în siguranța pe site, pentru a ne analiza traficul prin colectarea de informații statistice anonime ce ne ajută să îmbunătățim performanța site-ului, experiența de utilizare și conținutul oferit.

Înainte de a continua navigarea pe site-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul din secțiunile "Mai multe informații despre cookies" și "Informații privind protectia datelor".

Apăsând „Accept” sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare.

Pentru a împiedica browserul tău de internet să folosească cookie-uri, poți:
- refuza utilizarea cookie-urilor când accesezi site-ul nostru apasand butonul “Nu, mulțumesc” din dreapta acestui mesaj
sau
- dezactiva categoriile de cookies nedorite din lista de mai jos.

Cana de sticlă a cafetierei s-a spart

Cana de sticlă a cafetierei s-a spart. Ce s-a mai întâmplat acum?

Vasul sau cana de sticlă a cafetierei tale se pot sparge, întrebarea este când anume se va întâmpla aceasta. S-a întâmplat în perioada de garanție de 24 de luni? Dacă răspunsul este afirmativ, în majoritatea cazurilor o vom înlocui. Cu condiția ca defecțiunea vasului sau a cănii de sticlă să fi fost cauzată de o problemă legată de material. În caz contrar, poți găsi o altă cană de sticlă cu ajutorul opțiunii de căutare de piese de schimb Bosch după codul E și numărul de produs.

Asistent de Service

Contactează

Disponibili pentru tine prin email și prin telefon la 021.203.97.48 (Lu-Vi: 08.00 – 20.00 ; S: 09.00-16.00).

Manuale de utilizare

Familiarizează-te cu aparatul tău electrocasnic. Cu ajutorul instrucțiunilor de utilizare.

Service Electrocasnice Bosch

Servicii remarcabile - înainte și după achiziție.

Campanii și promoții

Aici găsești informații despre campaniile și promoțiile curente Bosch Electrocasnice.